همزمان با 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح استان بوشهر با شرکت در رژه توان و اقتدار خود را در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مرزهای میهن را به نمایش گذاشتند.

نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان بوشهر در روز ارتشبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیین رژه با حضور یگان‌های منتخب نیروهای نظامی و انتظامی توان و اقتدار خود در بزرگراه امام علی (ع) بوشهر برگزار شد.

در این آیین، تجهیزات نظامی از جمله سامانه موشکی هاگ، موشکی مرصاد، راپیر، اس ۲۰۰ و موشک راداری هوا به هوا، توپ ضد هوایی، زیر سطحی کلاس نهنگ و شیلتر ارتباطی سیار نیز به نمایش درآمد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در آیین روز ارتش گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی شامل ارتش، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و نیرو‌های امنیتی، مایه افتخار و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران مکتبی‌ترین، مقتدرترین و مستقل‌ترین نیروی مسلح جهان است که با پشتوانه دین و پشتیبانی ولایت و حمایت مردمی آنچنان توانمند است که می‌تواند در فضای ملی و فرا ملی حماسه بیافریند.

وی با اشاره به حضور موثر نیرو‌های ارتشی، سپاهی و بسیجی در استان‌های سیل زده، تصریح کرد: نیروهای مسلح با تمام وجود و در کنار هم در این مناطق به مردم خدمت می‌کنند.

فرمانده پدافند منطقه جنوب نیز گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با همدلی با سایر نیرو‌های مسلح و مردم، آماده جانبازی برای کشور و انقلاب هستند و تا آخرین نفس و آخرین قطره خون آماده دفاع از میهن هستیم.

امیر غلامعباس اسماعیل زاده بیان کرد: ارتش سال جدید را با یاری سیل زدگان آغاز کرد و این اتفاق فرصتی برای خدمتگزاری در عرصه‌ای دیگر بود.

انتهای پیام/ک

نیروهای مسلح مایه افتخار ایران اسلامی هستند

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.