فرمانده سپاه رامسر گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به دستور رهبری باید تحلیل و برای جوانان تبیین و آگاه سازی شود که این امر نیاز به مدیریت جهادی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمد محمدی فرمانده سپاه رامسر در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه دشمن میلیارد‌ها دلار خرج میکند تا در اعتقادات سیاسی و دینی جوانان ایران رخنه ایجاد کند، اما شکست خورده است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به دستور رهبری باید تحلیل و برای جوانان تبیین و آگاه سازی شود که این امر نیاز به مدیریت جهادی دارد.

وی افزود: نسل جدید باید در برابر دشمن آگاه باشد و برای برداشتن گام‌های بلند و استوار از تجربه‌های گذشته درس بگیرد چراکه راهزنان فکر و آگاهی زیادند و نمیخواهند جوانان پیشرفت کنند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه برای ساختن نظام پیشرفته اسلامی روحیه انقلابی و عمل جهادی لازم است گفت: ترس و نا امیدی را از جوانان دور کنیم و با امید و ایمان آن‌ها را به اوج برسانیم.

وی افزود: محصول تلاش ۴۰ ساله این نظام ملتی مستقل و آزاد و پیشرفته از علم و دارای تاثیر اساسی در منطقه و منطق قوی در مسایل جهانی و رتبه‌های بالای دانش است.

فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه اقدام اخیر آمریکا نشان از اوج کینه خود به ملت ایران است، گفت: رییس جمهور ایران با عزت وارد عراق می‌شود، اما رییس جمهور آمریکا شبانه وارد این کشور می‌شود و اذعان و اعتراف میکند که ۷ تریلیون دلار برای این کشور خرج شد، اما موفق نشده است.

وی هدف کشور را تحقق تمدن اسلامی و آمادگی برای ولایت امام زمان دانست و افزود: سپاه همراه و همیار مسئولین در تمام عرصه‌ها خواهد بود

سرهنگ محمدی خطاب به مسئولان شهرستان رامسر گفت: سعی کنید ارتباطات انس فردی و مناجات با خدا را برقرار کنید که زمینه حرکت بسوی آینده بصیرت است تا از باتلاق ایجاد شده دشمن رهایی پیدا کنیم و سپاه در این راه بعنوان وظیفه همراه خواهد ماند.

وی از ارسال چهارمین محموله کمک‌های مردمی به سیل زدگان کشور از سوی سپاه پاسداران شهرستان رامسر خبر داد.

انتهای پیام/ م

لزوم درس گرفتن از تجربه گذشته برای برداشتن گام‌های اساسی آینده

برچسب ها: سپاه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.