خون شهدا هدایتگر جامعه است

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: کشور ما از برکت خون شهدا هدایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه قدس گیلان گفت: کشور ما از برکت خون شهدا هدایت می‌شود و درسی که شهدا به ملت ایران دادند در هیچ مکتبی آموختنی نیست.

وی با بیان اینکه آثار و جانفشانی‌های شهدا باید با فناوری‌های جدید ارائه شود و از اهداف شهدا برای هدایت کشور هرچه بیشتر استفاده شود، افزود: شهدا همیشه هدایتگر ما در جامعه بوده اند و اگر در جامعه دچار تزلزل شویم مطمئن باشیم که از اهداف شهدا فاصله گرفته ایم.

فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه قدس گیلان با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثار گران باید با ابتکار و خلاقیت محصولی تازه را تولید کند تا جوانان ما با اهداف و آرمان‌های شهدا آشنا شوند.

سرهنگ عباس بایرامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان نیز گفت: برای انتقال تاریخ غنی فرهنگ دفاع مقدس تمام توان خود را به کار گرفته ایم تا با استفاده از فناوری‌های جدید ارزش‌های دفاع مقدس را به جوانان و نسل‌های آینده انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه از مجموع ۹۷ هزار رزمنده و ایثارگر استان گیلان در حال حاضر ۴ هزار سند از ایثارگران گیلانی دوران دفاع مقدس جمع آوری شده است، افزود: هر کدام از اسناد جمع آوری شده از رزمندگان و ایثارگران یک سناریو و سند مهم مربوط به دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

در این مراسم سید غلامرضا امیری به سمت مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه قدس استان گیلان (ستاد کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان) منصوب و از زحمات ابراهیم جوادی تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

تودیع و معارفه مسئول مرکز  حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه قدس گیلان

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.