راهکارهای افزایش همکاری های صدا وسیمای مرکز سمنان از ظرفیت های هنری دانشگاه دامغان در جلسه مشترک مسئولان این دو مرکز فرهنگی و علمی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،حجت الاسلام مصطفی توکلیان مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان در این نشست با اشاره به مرجعیت تصویری رسانه ملی گفت: صدا و سیمای مرکز سمنان در بخش مستند، تله فیلم و خبر آثار فاخری را تولید می‌کند و افتخارات درخشانی را در جشنواره‌های ملی و بین المللی کسب کرده است.

احمد نیک کار قائم مقام صدا وسیمای مرکز سمنان هم گفت: صدا وسیمای مرکز سمنان آمادگی دارد از ظرفیت‌های دانشگاه دامغان بخصوص دانشجویان رشته هنر در رسانه استفاده کند.

وی افزود: فارغ التحصیلان رشته‌های کارگردانی و تدوین می‌توانند به صورت امریه در صدا وسیمای مرکز سمنان دوران سربازی را بگذرانند.

بصیری رئیس دانشکاه دامغان هم گفت: در این دانشگاه پنج هزار دانشجو در هشت دانشکده و ۶۷ رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکترا تحصیل می‌کنند.

به گفته وی، دانشکده هنر دانشگاه دامغان ۳۳۰ دانشجو دارد که در رشته‌های ادبیات نمایشی، هنر‌های دیجیتال و تلویزیونی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام / گ 

جزئیات همکاری های صدا و سیمای سمنان و دانشگاه دامغان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار