ماموران نیروی انتظامی استان مرکزی در عملیات مشترک با پلیس ایرانشهر ۴۲ کیلو گرم هروئین کشف کردند.

کشف بیش از ۴۲ کیلو گرم هروئین در عملیات مشترک پلیس مرکزی و ایرانشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اعلام خبر دستگیری یک توزیع کننده عمده مواد مخدر در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ایرانشهرگفت: از خودروی متهم ۴۲ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین کشف شد.

سرهنگ سپهوند افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در پی دریافت خبری مبنی بر این که یکی از توزیع کنندگان حرفه‌ای مواد افیونی، مقادیری مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور خریداری و قصد دارد با یک دستگاه کامیون آن را به مقصد استان‌های مرکزی کشور منتقل کند، تحقیق در این زمینه آغاز و با تأیید صحت خبر، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از اتمام تحقیقات فنی و هماهنگی با دستگاه قضائی، سرانجام مأموران پلیس شهرستان ایرانشهر با هدایت اطلاعاتی هدفمند پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی، مسیر حرکت کامیون موصوف را شناسایی کرده و با انجام عملیاتی بهنگام، موفق به توقیف آن در سطح محور‌های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان و دستگیری راننده خودرو شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی مرکزی با اشاره به کشف ۴۲ و ۴۰۰ گرم هروئین در بازرسی از خودروی توقیفی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

وی با مثبت ارزیابی کردن همکاری‌های درون سازمانی در ناجا اظهار امیدواری کرد تا در بستر مشارکت همگانی افراد جامعه و دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی، به تدریج شاهد ریشه کنی بلای خانمانسوز اعتیاد در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیا / ج

در عملیات مشترک نیروی انتظامی استان مرکزی و ایرانشهر ۴۲ کیلو گرم هروئین کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.