رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: براساس هدفی که ستاد عالی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ برای ما مشخص کرده، کاروان ایران در این رقابت‌ها باید در رتبه تک رقمی قرار بگیرد.

برنامه ریزی برای ارتقا رتبه ایران در مسابقات پارالمپیکبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حمید‌علی صمیمی  به جایگاه پانزدهم ایران در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ اشاره کرد و گفت: براساس هدفی که برای کاروان ایران در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ ترسیم شده، در این دوره از مسابقات باید چندین پله ارتقاء داشته باشیم و رتبه‌ای تک رقمی کسب کنیم و تاکنون پنج سهمیه گرفتیم.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در رابطه با وعده‌های داده شده مبنی بر استخدام قهرمانان پارالمپیکی نیز گفت: متاسفانه آئین نامه‌ای که در سال‌های گذشته برای استخدام قهرمانان جانباز و معلول تدوین شده بود اشتباهاتی داشت، از جمله اینکه این استخدام فقط شامل فرزندان ورزشکاران پارالمپیکی و نه خود آن‌ها بود که پیگیری‌ها برای اصلاح آن را آغاز کردیم.

صمیمی عنوان کرد: در اصلاحاتی که برای این آئین نامه در نظر گرفته‌ایم، موضوع استخدام نه تنها برای قهرمانان پارالمپیکی، بلکه برای قهرمانان مسابقات جهانی و آسیایی هم خواهد بود.

وی با اشاره به  جدایی هشت رشته زیرمجموعه این فدراسیون اظهار کرد: از آذر سال گذشته پروسه‌ای برای واگذاری رشته‌های تکواندو، تنیس، قایقرانی، بدمینتون، تنیس روی میز، تیراندازی با کمان، سوارکاری و دوچرخه سواری را به فدراسیون‌های مربوطه آغاز کردیم که در پایان سال گذشته به نتیجه رسید.



انتهای پیام/ز


 

جدایی هشت رشته از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین 

برچسب ها: تکواندو ، تیراندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.