کمپین مهربانی های کوچک جوانرود به پاس تقدیر از محمد خالوندی در اهدای مدال طلا پارالمپیک جهان به مدرسه معلولین و کم توانان ذهنی شهرک جهاد کرمانشاه به او تندیس مهربانی اهدا کردند.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محمدخالوندی دلاور کرمانشاهی و قهرمان پرتاب نیزه المپیک و جهان یکی از ورزشکاران بلند آوازه به حساب می‌آید که در هر مسابقه‌ای شرکت می‌کند همگان انتظار کسب خوشرنگ‌ترین و با ارزشترین مدال را از وی دارند، قهرمانی که نامش با مدال زرین طلا عجین شده است.


خالوندی که باافتخار آفرینی‌های خود به جهانیان ثابت کردمعلولیت هیچگاه محدویت نبوده است که امروز با افتخار می‌توان گفت اومعلولیت را به زانو درآورده است.

کسب هشت مدال طلای جهانی و المپیک هرگز باعث نشد محمد خالوندی در وادی غرور و تکبر گرفتار شود و آن خوی و مرام پهلوانی و افتادگی از یاد ببرد، کسب این مدال‌های زرین هرگز قهرمان ورزش دیارمان را از جاده افتادگی و فروتنی خارج نکرده است تا به جرات بتوان ادعا کرد که وی هم قهرمان است هم پهلوان.

کمپین مهربانی های کوچک جوانرود به پاس تقدیرازمهربانی محمد خالوندی در اهدای مدال طلا پارالمپیک جهان به مدرسه معلولین و کم توانان ذهنی شهرک جهاد کرمانشاه دیدار  کردند و تندیس مهربانی و هدایای به رسم یادبود به ایشان اهدا گردید.

انتهای  پیام/ز

 

کمپین مهربانی های کوچک جوانرود به  محمد خالوندی تندیس مهربانی اهدا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.