سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: اگر بازیکنانم تمرکز لازم را داشته باشند، تیم استقلال روز سختی مقابل ما خواهد داشت.

مهاجری: استقلال روز سختی برابر ما خواهد داشت/ این نوع برنامه ریزی‌ها زیبنده سازمان لیگ نیستبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص بازی مقابل تیم استقلال تهران گفت: بازی مقابل تیم‌های استقلال و پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و ما در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کرده ایم.

او در ادامه افزود: اگر بازیکان تمرکز لازم را داشته باشند و داور مسابقه هم شرایط برابری برای ۲ تیم ایجاد کند تیم استقلال روز سختی را برابر ما سپری خواهد کرد.

مهاجری در ادامه گفت: امیدوارم نتیجه لازم را کسب کنیم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا از این بازی امتیاز بگیریم. او همچنین ادامه داد: برای این بازی محروم و مصدوم نداریم و با تمام قدرت مقابل استقلال قرار خواهیم گرفت و می‌دانیم که در مقابل تیم خوب استقلال بازی سختی خواهیم داشت، زیرا آن‌ها در بازی‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده اند و با روحیه در مقابل ما قرار می‌گیرند، اما بازیکنان ما با انگیزه و غیرت مقابل این تیم صف آرایی خواهند کرد.

مهاجری در ادامه گفت: این برنامه ریزی‌ها زیبنده سازمان لیگ نیست و با این که می‌دانم مسئولان کار سختی دارند، اما باید نسبت به برنامه ریزی بازی‌ها بیشتر دقت کنند. امیدوارم که مسئولان بتوانند چند بازی آخر را مدیریت کنند تا مشکلی در ادامه رقابت‌ها پیش نیاید.

دیدار تیم‌های فوتبال ماشین سازی تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فردا ساعت ۲۰:۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

شفر زودتر از مترجمش به نشست خبری رسید

ترکیب احتمالی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز برابر استقلال

مصدومان استقلال برابر ماشین سازی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار