رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: زمینه آزادی تعداد ۲۷ نفر از محکومین جرایم مالی و غیر عمد استان زنجان فراهم شد.

آزادی ۲۷ نفر از محکومین جرایم مالی و غیر عمد در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی  در نخستین جلسه ستاد دیه استان ضمن تقدیر از زحمات انجام گرفته ز طرف اعضای ستاد برای اتخاذ برنامه‌ها و تصمیمات اثر گذار برای افزایش جذب کمک‌های مردمی خصوصا کمک‌های افراد نیکوکار برای آزادی محکومین مالی در سال گذشته گفت:با همه این تلاش‌ها و اقدامات ضروری است این میزان فعالیت و کمک‌ها در سال جدید ارتقاء یابد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال جدید تعداد جشن‌های گلریزان استان زنجان در ماه مبارک رمضان از چهار شهرستان به هشت شهرستان افزایش خواهد یافت، گفت: در همین راستا باید از همه ظرفیت‌ها و کمک‌های افراد نیکوکار، صاحبان صنایع، معادن و سایر افراد متمکن مالی برای آزادی محکومین مالی و غیر عمد از زندان استفاده کرد که تحقق این امر نیاز به عزم و تلاشی مضاعف است.

صادقی‌نیارکی افزود: با تصویب اعضای ستاد دیه استان از محل کمک‌های مردمی و نیکوکاران استان زنجان زمینه آزادی تعداد ۲۷ نفر از محکومین مالی و غیر عمد زیر ۱۵۰ میلیون ریال تا پایان همین هفته فراهم خواهد شد که اقدام و تصمیمی بسیار ارزشمند برای کاهش آمار زندانیان جرایم کم اهمیت و البته مالی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تشریح کرد: در سال ۹۷ تعداد ۱۸۴ نفر از محکومین مالی و غیر عمد شامل ۱۰ خانم و ۱۷۴ آقا با کل بدهی به مبلغ ۲۳۷ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال در قالب پرداخت تسهیلات، اخذ گذشت شکات، آورده محکومین، کمک‌های ستاد دیه کشور و استان و پرداخت بیمه از زندان آزاد شدند.

لازم به ذکر است، در ادامه این جلسه تعدادی از پرونده‌های زندانیان جرایم مالی و غیر عمد که درخواست مساعدت و تسهیلات کرده بودند بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 
انتهای پیام/ن
 

 

آزادی محکومین جرایم مالی و غیر عمد در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.