رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: متهم به قتل سه عضو یک خانواده در شهرستان قیدار به اعدام محکوم شد.

متهم به قتل سه عضو یک خانواده در شهرستان قیدار به اعدام محکوم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: حکم اعدام متهم به قتل سه عضو یک خانواده در شهرستان قیدار که در بیست و چهارم بهمن ماه سال ۹۷ اقدام به قتل کرده بود، صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان در ادامه تشریح کرد: نظر به حساسیت موضوع و آثار روانی و اجتماعی موضوع بر مردم منطقه به محض دریافت گزارش قتل از مراجع انتظامی و دستور اینجانب به دادستان شهرستان خدابنده مبنی بر انجام هرچه سریع‌تر تحقیقات پیرامون واقعه و پس از جمع آوری اطلاعات توسط حوزه قضائی محل وقوع قتل و نظریه پزشکی قانونی و البته با شکایت اولیای دم پرونده با دستور رسیدگی خارج از نوبت مبنی بر رسیدگی در کمترین زمان به شعبه یک کیفری استان ارجاع شد.

نیارکی خاطر نشان کرد: دستگاه قضائی در خصوص جرایمی که با نظم عمومی مردم ارتباط دارد کوتاه نخواهد آمد و با قاطعیت نسبت به اجرای عدالت و احکام اسلامی اقدام خواهد کرد، لذا در همین راستا پرونده مذکور در کمترین زمان رسیدگی و حکم صادر شد.

شایان ذکر است در پی اتهام متهم م. ح. نسبت به قتل سه عضو یک خانواده در شهرستان قیدار و طی فرایند رسیدگی، متهم به سه بار قصاص نفس توسط اولیای دم محکوم شد که پرونده در مرحله تجدید نظر خواهی است که پس از قطعیت حکم صادره اجرا خواهد شد.
 
انتهای پیام/ن
 

حکم اعدام متهم به قتل سه عضو یک خانواده صادر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.