رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمانشاه گفت:بازتاب جهانی جشنواره بومی محلی در روستای ده پهن از اتفاق مبارکی در سال جدید است.

بازتاب جهانی جشنواره بومی و محلی اتفاق خوب سال جدیدبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بهروش رئیس هیات ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان کرمانشاه با اشاره به  برگزاری جشنواره بومی محلی روزجمعه ۲۳اردیبهشت ماه  گفت: بازتاب جهانی این جشنواره در روستای ده پهن از اتفاقات مبارکی در سال جدیداست.

بهروش  گفت: ثبت ملی زوران در سال۹۴ نتیجه سال‌ها زحمت این هیات و ثبت جهانی این ورزش سنتی، اخلاق مدار که ریشه در جوانمردی و مروت دارد؛ بی شک همت عالی خانواده هیات بومی محلی ادامه دهنده این رویداد برای ثبت جهانی خواهد بود.

وی بیان کرد: بهروش در پایان ضمن سپاس و قدردانی از تمامی رسانه‌هایی که اخبار جشنواره بومی محلی را انعکاس دادند از نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه گفت.

بهروش اظهار داشت:رسالت رسانه‌ها آگاهی است و در طول تاریخ رساپه‌های بصری و صوتی، چون صداوسیما، رادیو، کانال ها، سایت‌های خبری و رسانه‌های ماندگاری، چون روزنامه ها، نشریات، و مجلات معتبر در طول تاریخ با نهایت تلاش و دانایی بی بدیل شان همیشه توانسته اند.

بهروش  گفت:بازتاب اخبار ورزشی به ویژه جشنواره‌ها را باز نشر کنند که لازم است به صورت شایسته‌ای از آنان قدردانی شود.

 

انتهای  پیام/ز


برگزاری جشنواره بومی محلی در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.