رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمانشاه گفت : تهیه و ارائه تجهیزات برای هیات های بومی و محلی منوط بر جذب نیروهای ورزشی در این عرصه است تا به جمع این خانواده ورزشی بپیوندند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهرام بهروش رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمانشاه گفت : بنا داریم برنامه سال ۹۸ را تدوین کنیم و سعی داریم که اجرای آن متفاوت تر از سال های قبل باشد.

وی گفت : باید اقدامات سازنده ای در این زمینه داشته باشیم.

رئیس انجمن زوران ایران با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹ نماینده استان در مجلس شورای اسلامی با هیات ورزش های بومی و محلی استان تعامل و مساعدت لازم را دارند، تاکید کرد: به احدی از افراد اجازه نخواهیم داد که از ظرفیت های ورزش های بومی و محلی برای پیشبرد اهداف سیاسی و تبلیغاتی خود استفاده ببرند.

این مسوول ادامه داد: در تاکید این سخن، هر نماینده بخواهد با بنده برخورد کند، گردن ما از مو باریکتر است و در خدمتش هستیم، اما هرگز از اهداف اصلی خود و این مهم چشم پوشی نخواهیم کرد.

بهروش با بیان اینکه ملاک ارزشی فعالیت ما تمرکز بر برنامه های ۶ ماه سال آینده است، یادآور شد: تهیه و ارائه تجهیزات برای هیات های بومی و محلی منوط بر جذب نیروهای ورزشی در این عرصه است تا به جمع این خانواده ورزشی بپیوندند.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی استان کرمانشاه اظهار داشت: برای برگزاری جشنواره های ورزش های بومی و محلی محدودیتی نداریم، لذا مسابقات باید سازمان دهی شوند، مشکلات بیمه ورزشکاران با هیات های پزشکی تا حدودی حل شده است و در رفع کامل آن تلاش داریم.

 

 

انتهای پیام/د

برنامه سال ۹۸ را تدوین می کنیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.