معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین گفت : زنان باید با تفکر من میتوانم در همه عرصه‌ها حضور یابند .

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،صبح امروز به منظور توسعه مشارکت بانوان هرسینی در امور سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جلسه‌ای در محل فرمانداری شهرستان هرسین برگزار شد.

 این جلسه به ریاست حسین رستمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور احترام ایمانی مدیر کانون فرهنگی اجتماعی بانوان هرسین و زنان فعال در عرصه مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید .

رستمی در این جلسه ضمن تاکید بر تقویت و حفظ روحیه مطالبه گری در زنان شهرستان هرسین طی سخنانی اظهار داشت: زنان در اصل و ماهیت سیاسی کشور به رسیمت شناخته شده اند و باید با تفکر من میتوانم پر رنگ‌تر در همه عرصه‌ها حضور یابند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان هرسین تصریح کرد: مشارکت زنان در عرصه‌های مختلف از معیار‌ها و نشانه‌های مهم توسعه در جوامع است و در دین ما زنان همچون مردان جایگاه یکسان و مناسبی دارند.

 رستمی ادامه داد می‌بایست در رفع نگاه جنسیتی نسبت به زنان کوشید. رستمی در تکمیل سخنانش ادامه داد: از بین بردن و رفع نگاه جنسیتی و چالش‌های پیش روی زنان در جامعه از مهمترین وظائف زنان فعال در حوزه‌های مختلف است و تشکیل تشکل‌های مردم نهاد با مدیریت بانوان در این زمینه بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

 برگزاری کارگاه عفاف و حجاب، برگزاری جشن‌ها و بازی‌های بومی محلی با حضور زنان در روستا‌های هدف گردشگری، برگزاری نمایشگاه‌های دست سازه‌های بانوان، بازدید از ادارات و کارخانجات و گفتگو با بانوان شاغل و بررسی مشکلات آنان از مهمترین مصوبات این جلسه بود که رستمی بر اجرای آن تاکید کرد .

 

 

انتهای پیام/د

افزایش مشارکت اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی زنان در جامعه

 

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.