مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: خسارت سیل به تأسیسات راه و ابنیه فنی مستقر در محور‌های مواصلاتی استان بیش از ۵۵۲ میلیارد تومان بوده است.

خسارت ۵۵۲ میلیارد تومانی سیل به محورهای مواصلاتی کرمانشاهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فریبرز کرمی  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه  گفت: خسارت وارده به تأسیسات راه، ابنیه فنی و تعمیرات ماشین آلات در اثر سیلاب از بهمن سال ۹۷ تاکنون در سطح حوزه استحفاظی استان بیش از ۵۵۲ میلیارد و ۲۱۹ میلیون تومان است.

وی اظهار داشت: در این میان خسارت وارده به راه‌های استان در سیل، روز‌های یازدهم و دوازدهم فروردین ۲۵۴ میلیارد و ۵۸۱ میلیون تومان و خسارت وارده به یک هزار و ۲۵۳ دستگاه پل بیش از ۹۸ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

کرمی همچنین از خسارت وارده به ترانشه‌های سطح استان به میزان ۱۱ میلیارد تومان خبر داد و گفت: یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان نیز خسارت به ماشین آلات استان وارد شده است.

وی اضافه کرد: برای تعمیرات پل‌ها، لکه گیری و روکش آسفالت محور‌های مذکور و تعمیرات ماشین آلات آسیب دیده مبلغ ۳۶۳ میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان تأمین اعتبار شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، خسارت سیل در بهمن سال قبل را بیش از ۴۰ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: خسارت سیل در روز‌های چهارم و پنجم فروردین ماه نیز به میزان ۱۴۷ میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان برآورد می‌شود که آمار این خسارت به مدیریت بحران استان گزارش شده است.

انتهای   پیام/ز

 

خسارت وارده به راه‌های استان در سیل

برچسب ها: سیل ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.