مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: اقلام مورد نیاز برای مردم روستا‌های سیل زده ارسال شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ شهریاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از توزیع ۲۴۳ چادر بین حادثه دیدگان از سیل خبر داد و گفت: ۶۴۵ بسته غذایی، هزار تخته پتو، ۲۶۵ تخته موکت، ۳۰۴ کیلو نایلون، ۵۰ گالن آب و ۴۰۰ قوطی کنسرو از دیگر اقلام توزیعی بین حادثه دیدگان بوده است.


وی افزود: شعبه‌های جمعیت هلال احمر در شهرستان ها، این اقلام را به مناطق سیل زده حوزه استحفاظی خود ارسال کردند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: عملیات امدادرسانی در سیلاب هنوز در استان ادامه دارد و در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون هزار و ۵۱۴ نفر حادثه دیده امدادرسانی شدند.


شهریاری افزود: شدت بارش‌ها در ۲۴ ساعت گذشته موجب ایجاد سیل در بسیاری از شهرستان‌های خراسان جنوبی شد که این وضعیت در شهرستان‌های طبس، سربیشه، درمیان و بشرویه حاد بود.


وی با بیان اینکه در این مدت هزار و ۳۸۵ نفر اسکان داده شدند، گفت: هزار و ۲۰۰ نیروی امدادی در قالب ۲۱۳ تیم در این مدت در حوادث امدادرسانی کردند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: نیرو‌های امدادی هلال احمر با توجه به اعلام حوادث بیشتر در منطقه تپه طاق طبس، دستگردان، زیرکوه، درمیان، سربیشه و بشرویه همچنان امدادرسانی می‌کنند و لحظه به لحظه به آمار امدادرسانی افزوده می‌شود.


با توجه به اخطاریه و هشدار‌های هواشناسی و مدیریت بحران و پیش بینی بارندگی‌های سنگین و شدید در منطقه، ۳۰۲ تیم امدادی و عملیاتی در استان خراسان جنوبی به حالت آماده باش کامل هستند.
انتهای پیام/ب


کمک به سیل زدگان خراسان جنوبی

 

برچسب ها: سیل ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.