فرمانده انتظامی شهرستان کنگان، از دستگیری سارقی که با بیهوش کردن راننده خودرو اقدام به سرقت کرده بود خبر داد.

دستگیری سارقی که طعمه خود را بیهوش می‌کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ رهام رضایی گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر بیهوشی راننده یک دستگاه خودرو ۲۰۶ روبروی مجتمع آفتاب کنگان و سرقت وسایل و پول نقد آن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: سارق پس از شناسایی طعمه خود به وی شکلات تعارف و خورانده که قرص‌های خواب آور و مواد بیهوشی به آن اضافه شده بوده است، سارق پس از بیهوشی راننده پول نقد و اشیاء با ارزش را به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی کنگان افزود: با همت پلیس آگاهی و با انجام اقدامات فنی، علمی و اطلاعاتی متهم و سارق حرفه‌ای شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر گردید که در تحقیقات اولیه خود را با نام دیگری معرفی که پس از انگشت نگاری و گرفتن سوابق مشخص گردید که متهم دارای ۱۴ فقره سابقه در خصوص سرقت بوده که با ۴ نام مختلف در دفعات گذشته روانه زندان شده است.

سرهنگ رضایی با اعلام اینکه متهم ضمن اقرار به سرقت لوازم خودرو ۲۰۶ در بازجویی‌های فنی به ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی و داخل خودرو معترف شد گفت: در همین راستا متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان تصریح کرد: شهروندان گرامی از پذیرش خوردنی و آشامیدنی از افراد ناشناس پرهیز کنند و سارقان در پوشش‌های مختلف دست به سرقت می‌زنند و اقدامات هوشیارانه شهروندان، عامل مهمی جهت پیشگیری از وقوع سرقت می‌باشد.

انتهای پیام/م

دستگیری سارقی که با بیهوش کردن راننده خودرو اقدام به سرقت کرده بود

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.