مدیر جهاد کشاورزی بوکان از افتتاح اولین مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،اولین مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی استان آذربایجان غربی، امرو ز در بوکان با حضور مسئولان ادارات این شهرستان افتتاح شد.

در این مراسم اسکندر عبدی مدیر جهاد کشاورزی بوکان ضمن خیر مقدم و تبریک سال رونق تولید و عرض تسلیت حادثه دیدگان سیل اخیر، به اهمیت کشاورزی در تامین نیاز‌های غذایی کشور اشاره کرد و نقش شهرستان بوکان با سطح زیر کشت ۲۱۱ هزار هکتار کشت انواع محصولات و تامین مواد خام مورد نیاز صنایع کشاورزی و استفاده از فناوری‌های نوین و دانش به روز در افزایش بهره وری و راندمان تولید را پررنگ برشمرد.

وی همچنین به وجود ۱۲ شرکت غیر دولتی خدمات کشاورزی در این شهرستان اشاره کرد و مرکز خدمات کشاورزی آریا کشت مکریان بعنوان نمونه افتتاح گردید.

شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی و بر روی جاده ترانزیتی غرب قرار گرفته است و با شهرستان‌های مهاباد، میاندوآب، شاهیندژ و سقز همجوار است و یکی از مهاجر پذیر‌ترین شهر‌های ایران به شمار می‌رود.

این شهرستان دارای ۲۵۱ هزار نفر جمعیت است که از این تعداد ۱۹۴ هزار نفر ساکن نقاط شهری و ۵۶ هزار نفر نیز ساکن روستا‌ها می‌باشند و بعد از ارومیه، خوی و میاندوآب چهارمین شهرستان پرجمعیت آذربایجان غربی است.
 
انتهای پیام/م

 

افتتاح مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.