رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: به زودی شاهد شروع فعالیت آژانس گردشگری سلامت با مشارکت بخش خصوصی در استان اردبیل خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ،قدرت اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به اقدامات مناسب در راستای ساماندهی و توسعه گردشگری سلامت در استان اردبیل اظهار کرد: اقدامات مناسبی در راستای توسعه گردشگری سلامت در استان اردبیل با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل انجام یافته است.

وی افزود: به زودی شاهد شروع فعالیت آژانس گردشگری سلامت با مشارکت بخش خصوصی در استان اردبیل خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: هدف از ایجاد آژانش گردشگری سلامت ساماندهی گردشگران خارجی بالاخص اتباع آذری که برای استفاده از امکانات درمانی به این استان مراجعه می‌کنند بوده و این ساماندهی از مرز دو کشور تا اماکن درمانی استان و اسکان این گردشگران انجام خواهد گرفت.

اخوان اکبری ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز در کنار اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان اردبیل به عنوان متولی این امر پیگیری‌های لازم را در جهت برنامه‌ریزی مناسب برای اجرای این طرح انجام می دهد.

وی افزود: در کنار آن بحث اعزام پزشکان برای دوره‌ پزشک آب درمانی از دیگر برنامه‌های حوزه گردشگری سلامت است و با استقرار پزشک آب درمانی در آب درمانی‌های استان شاهد تحول مناسب در این حوزه خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در ادامه بیان کرد: تعرفه اتباع خارجی برای امور درمانی در دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل مصوب شده که پس از ابلاغ آن شاهد نظارت دقیق بر روی تعرفه‌های درمانی برای اتباع خارجی انجام خواهیم بود تا بدین‌ صورت از بروز برخی نارضایتی‌ها و اقدامات برخی دلالان جلوگیری شود.

انتهای پیام/ع

توسعه گردشگری سلامت در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.