مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: بیش از ۱۹۱ هزار بیمار در طول سال گذشته به بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی مهاباد مراجعه کرده اند.

مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در سال ۹۷ بیش از ۱۹۱ هزار مراجعه به بخش اورژانس و درمانگاه عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان شده است، که از این تعداد بیش از ۱۶۱ هزار از مراجعین در بخش درمانگاه اورژانس پذیرش و ویزیت و حدود ۳۰ هزار از مراجعین نیز به صورت اورژانسی پذیرش شده اند و برای آن‌ها توسط پزشک متخصص طب اورژانس پرونده تحت نظر تشکیل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد در طول این مدت به طور متوسط روزانه پذیرای بیش از ۵۲۳ نفر بیمار بوده و برای بیماران خدمات درمانی از جمله ویزیت پزشک، سرم تراپی، نوارقلب، پانسمان، بخیه و ... ارائه شده است.

وی بیان داشت: فضای قبلی بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد دارای مساحت زیربنای ۵۳۳ متر مربع و ۱۱ تخت تریاژ بود که این فضای جوابگوی نیاز‌های مراجعین نبود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد اظهار داشت: در راستای طرح تحول سلامت و با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز ساخت بخش اورژانس با متراژ حدود ۲ هزار متر مربع از وزارت متبوع گرفته شد و با بیش از ۳۰ تخت تریاژ و تحت نظر در سال ۹۷ توسط وزیر بهداشت مورد بهره برداری قرار گرفت.

مرزنگ افزود: در طول این مدت بیش از ۲۰۰ هزار خدمت در بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد انجام گرفته که بیش از ۵۰ درصد خدمات شامل سرم تراپی و تزریقات و سایر خدمات دیگر در این بخش بوده است.

شایان ذکر است در حال حاضر بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد دارای ۳ نفر پزشک متخصص طب اورژانس، ۸ نفر پزشک عمومی، بیش از ۵۰ نفر پرستار، ۱۳ نفر منشی، ۱۲ نیروی خدمات پشتیبانی می‌باشد که در ۲۴ ساعت شبانه روز به بیماران و مراجعین خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام / س خ

مراجعه به بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی مهاباد در طول یک سال گذشته

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.