مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تخصیص اعتبار ۵۶ میلیارد ریالی برای پروژه‌های زیر ساختی در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ،نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در جلسه بررسی طرح های سرمایه گذاری سال ۹۷ اظهار کرد: ۵۶ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های زیر ساختی در سال ۹۷ تخصیص یافته است.

وی گفت: نگاه اداره کل میراث فرهنگی استان بیشتر بر روی پروژه هایی بوده است که در حوزه گردشگری می باشد و عموم مردم از آن بهره مند خواهند شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در خصوص مهمترین پروژه های زیرساختی سال  افزود: پروژه برق رسانی به مجتمع گردشگری بام خلخال از جمله پروژه‌ های مهم ما بود که با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و ششصد میلیون ریال و از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شد.

فلاحی گفت : پروژه برق رسانی به مجتمع گردشگری مروارید آزادی شهرستان  نیر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و هشتصد میلیون ریال، پروژه اجرای رمپهای ورودی و خروجی به مجتمع گردشگری آروین با اعتبار ۴ میلیارد ریال میز از دیگر پروژه های زیرساختی اجرا شده در سال گذشته می باشد.

انتهای پیام/ع

پروژه برق رسانی به مجتمع گردشگری بام خلخال

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار