مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: رفع تصرف ۲۲۰ هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی در سال ۹۷ انجام گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمدرضا اخوان عبداللهیان  مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در سال ۹۷ یگان حفاظت اراضی این اداره کل ضمن جلوگیری از هر گونه تعرض و تصرف اراضی تحویلی دولتی و ملی، نسبت به خلع ید از ۸۲ مورد پرونده تصرفات اراضی ملی اقدام نموده است.
 
وی تصریح کرد: از این ۸۲ مورد تعداد ۳۸ مورد اجرای حکم قضایی به مساحت حدود ۱۷۶ هکتار به ارزش تقریبی ۱۹۶ میلیارد تومان و همچنین ۴۴ مورد رفع تصرفات فوری به مساحت حدود ۴۴ هکتار به ارزش تقریبی ۸۴ میلیارد تومان بوده است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: در مجموع مساحتی حدود ۲۲۰ هکتار به ارزش تقریبی ۲۸۰ میلیارد تومان از اراضی دولتی و ملیآزاد سازی و رفع تصرف گردیده است و در راستای ماموریت‌های محوله تعداد ۳۰۰ نفر از متصرفین نیز احضار شده و مورد تذکر، توجیه و اخذ تعهد و معرفی به مراجع قضایی گردیدند.

عبداللهیان افزود: در سال ۹۸ همچون سال‌های قبل مجموعه یگان حفاظت این اداره کل مصمم است با همکاری خوب مردم و دستگاه قضا و سایر دستگاه‌های عضو شورای حفظ حقوق بیت المال، بر تلاش خود جهت برخورد و مقابله با افراد متصرف و زمین خوار افزوده و به طور جد با متعرضین به اراضی ملی برخورد نماید.

انتهای پیام//ف. س
 

برخورد جدی با متعرضین اراضی ملی در سال ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.