معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه ساخت اماکن گردشگری با مجوز و بدون مجوز در حریم رودخانه ها ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،عزیز فیلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست روز یکشنبه کارگروه گردشگری استان گفت: در سیلاب اخیر این استان بسیاری از طرح‌های پروش ماهی، ویلا‌ها و ساختمان‌های حاشیه رودخانه‌ها به ویژه بشار و در تنگ مهریان از بین رفتند.

وی با اشاره به ساماندهی اماکن تفریحی و گردشگری تنگ مهریان یاسوج، افزود: در نشست تخصصی دستگاه‌های مربوطه از جمله سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، آب منطقه‌ای و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خصوص ساخت و ساز‌های گردشگری در این منطقه تصمیمات لازم اتخاذ و در کارگروه گردشگری آورده شود.

فیلی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فرهنگ عشایر در این استان، بیان کرد: با توجه به اینکه این جشنواره ظرفیتی برای معرفی کهگیلویه و بویراحمد بوده بنابراین لازم است تمامی دستگاه‌های متولی در اجرای هر چه بهتر این برنامه فرهنگی با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همکاری کنند.

انتهای پیام/غ

جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.