پیکر پاک و مطهر شهید علی سعد پس از ۴ سال در میان استقبال مردم اهواز، از طریق فرودگاه بین المللی اهواز به وطن بازگشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: پیکر مطهر شهید علی سعد یکی از شهدای سرافراز مدافع حرم که ۴ سال پیش، در عملیات آزادسازی خانطومان در ۵ بهمن سال ۱۳۹۴ به درجه شهادت نائل شده بود، امروز به میهن اسلامی بازگشت.

وی اظهار داشت: شهید سعد از پاسداران وظیفه شناس خوزستانی بود که براساس تکلیف خود برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) عازم سوریه شده بود.

سرهنگ حاجتی تصریح کرد: پیکر پاک این شهید والامقام مفقودالاثر بوده که با اقدامات علمی و پزشکی تلاشگران سپاه در سوریه هویت وی شناسایی و اکنون نیز بر دستان مردم شهید پرور خوزستان تشییع و روز دوشنبه در زادگاه خود در شهرستان دزفول به خاک سپرده می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود: پیکر مطهر شهید سعد به شهرستان دزفول منتقل و آیین وداع با پیکر این شهید والامقام امشب در حسینیه ثارا... دزفول برگزار می‌شود و روز دوشنبه نیز در امامزاده اسحاق ابراهیم (ع) شهر امام از توابع دزفول به خاک سپرده خواهد شد.

این شهید والامقام پنجمین شهید خانواده سعد و هشتمین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول است.

امیر علی هیودی، سید مجتبی ابوالقاسمی، علی حاجیوند قیاسی، محمد زلقی، عادل سعد، عارف کایدخورده و حاج حسین سعادت خواه (جاوید الاثر) از دیگر شهدای مدافع حرم شهرستان دزفول هستند.

انتهای پیام/گ

تشییع پیکر شهید مدافع حرم

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.