استاندار فارس از پرداخت بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به آسیب دیدگان سیل شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت اله رحیمی استاندار فارس عصر یکشنبه در جلسه تقدیر از گروه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد استان فارس اظهار کرد: استانداری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از طریق فرمانداری به آسیب دیدگان در سیل پرداخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۳۵۰ خودرو در سیل آسیب دیده بودند، ادامه داد: خسارت خودرو‌های آسیب دیده در سیل بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

استاندار فارس اضافه کرد: سیل اخیر شیراز باعث شد خسارت‌های زیادی به شهر و استان وارد کند، اما این بارندگی‌ها باعث شد بعد از ۱۱ سال خشکسالی همه سد‌ها پر آب و تالاب‌های استان احیا شود.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون میزان بارش ۷۷ میلی متر بوده در حالی که میزان بارندگی پارسال ۱۱۳ میلیمتر بوده و این آمار نشان می‌دهد که امسال سالی پر از رحمت است.

استاندار فارس با اشاره به چگونگی جلوگیری از وقایعی همچون سیل ادامه داد: ما دستورات لازم برای ایجاد هوشمند سازی مکان‌هایی که ایجاد خطر می‌کنند را داده‌ایم.

وی ادامه داد: هزینه سفر به ۲۴۱ مسافر آسیب دیده را از طریق راه آهن پرداخته و کمک نقدی به بازماندگان خانواده متوفی و پرداخت خسارت مسکونی برای ۹۱ نفر انجام شده است.

استاندار فارس با اشاره به آب گرفتگی در سایر شهرستان‌های استان افزود: در ۲۱ شهرستان استان آب گرفتگی و سیل بوده است.

در این جلسه از سازمان‌های مردم نهاد و اتحادیه‌های شیراز که در حادثه سیل اخیر به سیل زدگان کمک کردند تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/چ

کمک به آسیب دیدگان سیل شیراز

برچسب ها: استانداری ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.