شهردار قوچان گفت: نیرو‌های شهرداری قوچان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از سیل در آماده باش هستند.

آماده باش نیرو‌های شهرداری قوچان برای مقابله با حوادث احتمالیعلی پیش یار شهردار قوچان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: در پی هشدار‌های مدیریت بحران و خطر احتمالی طغیان رودخانه ها، باتوجه به مجاورت شهر قوچان با آب‌های روان در سطح شهرستان تدابیر لازم جهت مقابله با هر گونه حوادث احتمالی از سوی شهرداری قوچان دیده شده است.

وی با بیان اینکه در طول زمستان پربارش گذشته و طی چند روز اخیر سطح وسیعی از جداول روباز و زهکش‌های اطراف شهر لایروبی و پاکسازی شده است تصریح کرد: کلیه پرسنل شهرداری قوچان از جمله آتش نشانان، نیرو‌های خدماتی، واحد موتوری و یگان خودرویی با توجه به وضعیت جوّی هوا به صورت شبانه روز همراه با تجهیزات کامل در حالت آماده باش قرار دارند.

شهردار قوچان با اشاره به برخی تدابیر مقابله با طغیان احتمالی رودخانه‌ها اظهار داشت: تعداد بیش از ۵۰۰ گونی خاک جهت احداث سیل بند‌های موقت در مواقع اضطراری تامین شده و آماده استفاده در نقاط مورد نیاز است.

پیش یار افزود: سیلاب و طغیان رودخانه‌ها شهر قوچان را تهدید نخواهد کرد، اما همچنان خطر سیلاب در مناطق حاشیه شهر قوچان به ویژه مناطق حاشیه رودخانه‌ها وجود دارد و شهرداری با تمام توان آمادگی مقابله و دفع سیلاب احتمالی را دارد.

وی تصریح کرد:در صورت بروز حوادث احتمالی سیلاب، ستاد مدیریت بحران با شماره تلفن ۴۷۲۲۵۱۲۹ و یا تماس با سازمان آتش نشانی آماده خدمت رسانی به شهروندان و همشهریان قوچانی می‌باشد.

انتهای پیام // ح.خ


تدابیر لازم جهت احداث سیل بند

برچسب ها: حوادث ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.