مدیرعامل شرکت کشتیرانی والفجر خبر داد: در این شرکت جابجایی مسافر دریایی ۱۲ درصد و جابه جایی خودرو ۳۷ درصد در ایام نوروز افزایش داشت.

رکورد تازه کشتیرانی والفجر در جابه جایی مسافر/ رشد ۱۲ جابه جایی مسافر در حوزه دریاییبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از کشتیرانی والفجر، کاپیتان مجید سجده با بیان اینکه این شرکت همچون سال‌های گذشته به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات مسافری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و اصلی‌ترین شرکت ارائه دهنده سرویس‌های مسافری تخصصی مطابق با استاندارد‌های بین المللی در کشور در ایام نوروز ۹۸ به ارائه خدمات پرداخت، خاطر نشان کرد: با بهره مندی از تمامی ظرفیت و امکانات خود در دفاتر، شعبات، بنادر و استفاده از کادر دریایی مجرب به منظور ارائه خدماتی بهتر به مسافران نوروزی و نیز توسعه هرچه بیشتر صنعت گردشگری دریایی در خلیج همیشه فارس در جهت برگزاری سفر‌های منظم دریایی اقدام کردیم.

مدیر عامل شرکت کشتیرانی والفجر با اشاره به اینکه این شرکت در نوروز ۱۳۹۸ سفر‌های نوروزی از بندر لنگه به جزیره کیش (مسافر و خودرو همراه با بیمه کامل) را برگزار کرد، افزود: جهت رفاه حال هم میهنان گرامی نرخ بلیت راننده در ایام نوروز با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه شد.

به گفته کاپیتان سجده طی ایام نوروز دیگر سرویس‌های مسافری کشتیرانی والفجر شامل مسیر بندر لنگه به دبی، بندر عباس به شارجه، خرمشهر به کویت، بندر لنگه به ابوموسی و چارک به کیش نیز برقرار بوده و انجام شده است.


بیشتر بخوانید: آمادگی شناور‌های کشتیرانی والفجر برای سفر‌های نوروزی


وی در تشریح دیگر اقدامات کشتیرانی والفجر طی تعطیلات نوروزی، خاطر نشان کرد: کشتیرانی والفجر در جهت ترویج فرهنگ گردشگری دریایی و ارائه خدمات ویژه به هموطنان در این ایام جشنواره نوروزی را نیز در بندر خرمشهر برگزار کرد.

کاپیتان سجده در بخش دیگری از اظهارت خود با اشاره به آمار عملکرد سفر‌های نوروزی، تصریح کرد: با توجه به وضعیت خاص آب و هوا و اقدام به موقع در جهت بکارگیری دو فروند شناور در مسیر بندرلنگه به کیش و رفع نیاز هموطنان در آن مسیر، آمار عملکرد در این ایام در مسیر فوق با ۱۰۰ درصد افزایش روبه رو بوده است.

وی افزود: با توجه به بدی آب و هوا در بنادر خوزستان و عدم امکان انجام سفر‌های گردشگری در بندر خرمشهر با کاهش در آن مسیر روبه رو بوده ایم.

مدیرعامل کشتیرانی والفجر با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی در مجموع تعداد ۳۸ هزار و ۸۰۰ نفر مسافر را جابه جا کردیم، گفت: این رقم نسبت دوره مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

کاپیتان سجده آمار جابه جایی خودرو را ۳۱۹۶ دستگاه اعلام کرد که به گفته وی بیانگر رشد ۳۷ درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته در این بخش است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار