مراسم گلریزان جامعه ورزشی استان کرمانشاه برای کمک به سیل‌زدگان کشور برگزار شد.

برگزاری گلریزان جامعه ورزشی برای کمک به هموطنان سیل زدهبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هیأت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان کرمانشاه آئین مراسم گلریزان برای کمک به هموطنان سیل‌زده را با حضور نماینده، ولی فقیه در استان ورزشکاران و مسئولان  در زورخانه امیرالمومنین (ع) برگزار کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: یکی از اشعاری که به صورت مستمر در زورخانه‌ها قرائت می‌شود این است که «چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضو‌ها را نماند قرار» و این شعر نشان دهنده یکی از خصصیه‌های نیک همه ایرانی‌ها به اسم همدلی و همراهی در سختی‌ها است.

آیت‌الله مصطفی علما افزود: همه ما وضعیت مردم سیل‌زده را از طریق رسانه‌ها دیده‌ایم و اکنون زمان آن رسیده است که روحیه همراهی و همدلی مردم استان کرمانشاه را نشان داده و حق پهلوانی مناطق غرب را به جا آوریم و به مردم سیل‌زده استان‌های همجوار کمک کنیم.

رحیمی  مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز یادآور شد: ۱۲ کامیون کمک‌های مردمی از سراسر استان با محوریت اداره‌کل ورزش و جوانان جمع‌آوری و همچنین پنج کامیون کمک‌های مردمی نیز از مردم سخاوتمند و زلزله‌زده سرپل‌ذهاب و قصرشیرین جمع‌آوری شده که به دست مردم سیل‌زده غرب کشور رسیده است.

انتهای  پیام/ز


آئین مراسم گلریزان برای کمک به هموطنان سیل‌زده برگزار شد 

برچسب ها: سیل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.