محمد محبی بازیکن ۲۰ ساله تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در صورت صعود تیمش به لیگ برتر، برای پنجمین بار متوالی صعود با این تیم را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد محبی بازیکن مستعد و ستاره جوان  تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در صورت صعود به همراه این تیم در این فصل از رقابت‌های لیگ یک به لیگ برتر می‌تواند یک رکورد جالب از خود به جای بگذارد.

گفتنی است بازیکن جوان تیم شاهین بوشهر تجربه صعود به همراه این تیم را در انواع رده‌های پایه دارد و این بازیکن طعم شیرین صعود به لیگ برتر را در تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید این تیم نیز چشیده است. حال باید دید که این بازیکن جوان تیم شاهین بوشهر می‌تواند برای پنجمین بار و آن هم در رده بزرگسالان به لیگ برتر صعود کند و یک رکورد تقریبا دست نیافتنی از خود به جای بگذارد.

ستاره جوان تیم شاهین در دو مرحله توسط سرمربی تیم امید به اردوی این تیم دعوت شد، اما در لیست نهایی مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو قرار نگرفت تا تفاوت سطح بازیکنان شاغل در لیگ برتر و لیگ یک برای همگان آشکار شود.

محبی در این فصل دو گل برای تیم امید و دو گل دیگر نیز برای بزرگسالان شاهین به ثمر رسانده است و با ۹ پاس گل به یکی از تاثیر گزارترین شاگردان عبدالله ویسی تبدیل شده است. این بازیکن جوان می‌تواند آینده فوتبالی اش را در تیم‌های بزرگ‌تر ترسیم کند به شرط این که بتواند فاصله اش را با دیگر بازیکنان جوان لیگ برتری بکاهد.

 

انتهای پیام/

 

صعود شاهین به لیگ برتر

برچسب ها: فوتبال ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار