معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان گفت: آخرین مهلت شرکت در جشنواره سراسری پلیس، جلوه‌های خدمت ۳۱ فروردین است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ عبدالله فاتحی گفت: معاونت اجتماعی ناجا با هدف ثبت لحظه‌های ماندگار ایثار و جلوه‌های ارزشمند انجام وظیفه و خدمتگزاری ماموران نیروی انتظامی اقدام به برپایی این جشنواره کرده است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در پنج قالب عکس، فیلم، خاطره، شعر و مقاله برگزار می‌شود اضافه کرد: پلیس حافظ امین جان و مال مردم، پلیس هوشیاری، دقت و سرعت عمل، پلیس اخلاق، ادب و تکریم ارباب رجوع، پلیس خدمت صادقانه، بی منت و دلسوزانه، پلیس راهنمایی، مشاوره و آموزش نظم و قانون و پرهیز از خطر آرامش در سفر از محور‌های این جشنواره است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند آثار خود رابه نشانی @festpolice در یکی از پیام رسان‌های داخلی سروش، ایتا و آی گپ با نام گذاری به صورت لاتین و با مشخصات فرد ارسال کنند.

وی گفت: هر شرکت کننده مجاز است با در نظر گرفتن مضامین جشنواره، در هر بخش حداکثر سه اثر، به نام خود ارسال کند.
بر اساس فراخوان جشنواره نام صاحب اثر، کد ملی و شماره تماس برای هر یک از آثار با تغییر نام آن باید بر روی فایل درج شود و پیش از این اطلاعات نیز هر اثر شماره‌ای از یک به بعد داشته باشد.

علاقه‌مندان برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۱۸۲۳۷۰۹ در روز‌های اداری از ساعت ۹ تا ۱۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

برگزاری جشنواره سراسری پلیس، جلوه‌های خدمت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.