فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارقان حرفه ای پلاک های خودرو و کشف ۷فقره سرقت در آبادان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع سرقت پلاک برخی خودروهای عمومی در سطح شهر آبادان موضوع به طور ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شخص یا اشخاصی به طور کامل حرفه‌ای اقدام به سرقت پلاک‌های خودرو در سطح شهر برای سو استفاده از آنها برای انجام سرقت‌ها می‌کردند، ادامه داد: بر همین اساس تیمی مجرب از پلیس آگاهی این فرماندهی در راستای شناسایی سارقان تشکیل شد و دستورات لازم جهت دستگیری سارقان از طریق مقام قضائی دریافت شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان افزود: تحقیقات میدانی و اطلاعاتی شبانه روزی مأموران آگاهی منجر به شناسایی سارقان و محل اختفا آنان شد.

سرهنگ تقی زاده گفت: در این رابطه و پس از هماهنگی با مرجع قضائی ۲ متهم دستگیر و از منزل متهمان ۳ جفت پلاک خودرو سرقتی متعلق به مالباختگان و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه کشف و ضبط شد.

به گفته وی متهمان برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی دلالت شدند که در بازجویی‌های پلیس به ۷ فقره سرقت پلاک خودرو اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان پس از بازسازی صحنه و شناسایی مالباختگان و انجام تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ د

دستگیری سارقان حرفه ای در آبادان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.