مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: مهمترین ایستگاه برق خوزستان به همت راهداران اداره کل حمل و نقل جاده‌ای استان فارس حفظ شد .

نجات و حفظ مهمترین ایستگاه برق خوزستان به همت راهداران فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس گفت: به منظور رفاه حال مردم و خدمات رسانی به آن ها مهمترین ایستگاه برق خوزستان به همت راهداران استان حفظ شده است.

وی با اشاره به امداد رسانی ماشین آلات راهداری به مناطق سیل زده استان خوزستان، افزود: بر اساس هماهنگی با اداره کل راهداری و حمل و نقل خوزستان، کامیون های راهداری فارس در پست ٤٠٠ کیلو واتی عین٢ دو اهواز (پست مهزیار) مستقر و در حال احداث سیل بند در اطراف و محوطه پست وحدت در محله عین٢ اهواز و انجام خاک ریزی و ساخت سیل بند کانال جنب ورزشگاه غدیر اهواز هستند.

سیاهپور تصریح کرد: از سه شنبه ٢٠ فروردین، ٢٦ نفر به همراه ١٦ دستگاه کمپرسی، ٥دستگاه لودرو ،یک دستگاه تویوتا هایلوکس به استان خوزستان اعزام شد که به صورت شبانه روزی و شیفت بندی در حال امداد رسانی به مناطق سیل زده هستند.

مدیرکل راهداری اظهارداشت: ٢٠ میلیون تومان اقلام غیر نقدی نیز توسط راهداری استان به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شده است.
انتهای پیام/م

پایداری برق منطقه عین دو اهواز به همت راهداران فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.