مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: عملیات برف روبی، شن و نمک پاشی ۵ هزار کیلومتر از جاده‌های مناطق کوهستانی استان انجام شد.

برفروبی ۵ هزار کیلومتر از جاده‌های کوهستانی فارسسیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: عملیات برف روبی، شن و نمک پاشی ۵ هزار کیلومتر از جاده‌های مناطق کوهستانی استان فارس انجام شد.

وی افزود: به دلیل بارش برف که از روزگذشته در محور‌های کوهستانی از جمله سپیدان، اقلید، آباده و... آغاز شده است، عملیات برف روبی، شن و نمک پاشی توسط تیم‌های راهداری در سطح ۷۰ درصد از جاده‌های کوهستانی استان پایان یافته است.

وی اظهار کرد: درحال حاضر ۴۴۲ نفر از نیرو‌های راهدای با ۳۱۵ دستگاه خودروی سبک، سنگین و نیمه سنگین مشغول فعالیت‌های راهداری و برف روبی در جاده‌های مناطق کوهستانی هستند.

وی ادامه داد: دو هزار و ۸۰۵ تن نمک و شن برای جلوگیری از لغزندگی و بروز حادثه در جاده‌های برفگیر استان پخش شده است.

سیاهپور با اشاره به بارش برف در ۱۰ شهرستان استان فارس در شبانه‌روز گذشته، گفت: نیرو‌های راهداری به ۲۸۰ خودرو گرفتار در برف امدادرسانی کردند.

سیاهپور تصریح کرد: راهداران با استقرار ۲۴ ساعته در راهدارخانه‌ها در صورت نیاز، عملیات برف‌روبی، شن و نمک‌پاشی را انجام می‌دهند تا مردم مشکلی در راه‌های مواصلاتی نداشته باشند و اکیپ‌های راهداری به شکل مستمر در جاده‌ها حضور دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس بیان کرد: طرح زمستانی راهداری در محور‌های مواصلاتی استان فارس از نیمه آذر کلید خورده و تا ۱۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/م

نجات خودروهای گرفتار در برف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار