مشاور امور بانوان حوزه هنری فارس گفت: از نخستین محفل پگاه خاطره حوزه هنری فارس استقبال خوبی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فاطمه کرم اللهی مشاور امور بانوان حوزه هنری فارس در حاشیه  نخستین محفل پگاه خاطره ویژه بانوان که در هفتمین روز هفته هنر انقلاب اسلامی در تالار آزادی برگزار شد، بیان کرد: در محفل پگاه خاطره حوزه هنری فارس میزبان بانوان جانباز، ایثارگر و همسران و مادران شهدای دفاع مقدس بودیم.

وی تصریح کرد: در این برنامه که با مشارکت حوزه هنری استان، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، صدا و سیما و بنیاد شهید و ایثارگران استان فارس برگزار شد، بانوان جانباز و همسران شهدا خاطرات خود را بیان کردند.

کرم اللهی مخاطب خاص این محفل را بانوان به ویژه دانش آموزان دانست و افزود: نسل جوان در این محفل شنونده خاطرات خانواده‌های ایثارگران و شهدا هستند تا با سختی‌های آنان آشنا شوند و پیوند میان آنان با گذشته برقرار شود.

مشاور امور بانوان حوزه هنری فارس اضافه کرد:  در حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ مخاطب از این نشست ادبی استقبال کرده اند.

وی با اشاره به انتشار خاطرات بانوان ایثارگر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قالب تاریخ شفاهی و ادبیات پایداری اظهار کرد: حوزه هنری فارس تصمیم دارد خاطرات این بانوان جانباز و همسران شهدای انقلاب اسلامی را ثبت کرده و سال آینده در قالب کتاب منتشر کند.

انتهای پیام/ت

استقبال مناسب از نخستین محفل پگاه خاطره حوزه هنری فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار