مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران از اجرای طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی با هماهنگی برخی دستگاه‌های دولتی استان خبر داد .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین درویشی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با اشاره به اهمیت مهارت آموزی برای اشتغال پایدار و ارتقای سطح کیفی افراد شاغل در جامعه گفت: با هماهنگی برخی دستگاه‌های دولتی مانند صنعت و معدن، میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای ارتقای سطح مهارت کارکنان این دستگاه‌ها  آموزش های لازم بصورت رایگان به آنها داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای ورود افراد به بازار کار کسب مهارت‌های خاصی مورد نیاز است افزود: برای مهارت جویانی که قصد ورود به بازار کاز را دارند آموزش‌های لازم داده میشود و همچنین برای کارکنان یا افرادی که در گذشنه مهارت‌های خاصی را کسب کرده اند آموزش‌هایی را جهت ارتقای سطح مهارت آن‌ها به جهت بهره وری بیشتر آنها  داده می‌شود.

درویشی گفت: به مهارت آموزان در پایان هر دوره مدرک مرتبط با دوره گذرانده شده اعطا می شود که در داخل و حتی  خارج از کشور دارای اعتبار است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران با اشاره به نامگذاری امسال به سال رونق تولید گفت: برای افراد جویای کار که مهارت لازم را کسب  و گواهینامه مربوط را دریافت کردند در شهر‌ها و روستا‌ها تسهیلات لازم برای اشتغالزایی  پرداخت می شود.
 
انتهای پیام/س

ارتقای سطح مهارت کارکنان با اجرای طرح مهارت آموزی فنی و حرفه ای

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار