مدیر بورس همدان گفت: هفته گذشته ۲۳۷ میلیارد و ۷۴۱ میلیون و ۶۸ هزار و ۵۹۹ ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شده است.

مبادله بیش از ۲۳۷ میلیارد ریال در بورس همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس صمدی مدیر بورس منطقه ای همدان با اشاره به معامله ۶۶ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۲۵۶ سهم در بورس همدان، گفت: این تعداد سهم به ارزش ۲۳۷ میلیارد و ۷۴۱ میلیون و ۶۸ هزار و ۵۹۹ ریال هفته گذشته در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شده است

وی با بیان اینکه ۵۲ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام است ادامه داد: همچنین ۴۸ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس همدان ادامه داد: در هفته گذشته سهام متعلق به ۲۶۹ شرکت در بورس منطقه‌ای همدان معامله شد و ۶۷ کد معاملاتی نیز جدید شد.

صمدی اظهار داشت: همچنین در این مدت خرید سهام بانک‌های نظامی از سهامداران آن‌ها در چارچوب ادغام بانک‌ها و موسسه‌ها اعتباری وابسته به نیرو‌های مسلح در بانک سپه آغاز شد.

وی با بیان اینکه شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و فولاد خوزستان بیشترین تاثیرمثبت و شرکت‌های به پرداخت ملت، حمل ونقل بین المللی خلیج فارس وایران ترانسفو بیشترین تاثیر منفی را برشاخص کل بورس داشتند عنوان کرد: همچنین شرکت‌های بانک ملت، ۰ یران خودرو و سایپا پربیننده‌ترین نماد‌های بورس بودند.

گفتنی است، شاخص کل قیمت در هفته گذشته معادل ۱۹۳ هزار و ۹۷۸ واحد بود که نسبت به هفته قبل از آن، هشت هزار و ۶۹۷ واحد افزایش یافت.

انتهای پیام/د.ا

بیش از ۶۶ میلیون سهم در بورس همدان معامله شد

 

برچسب ها: بورس کالا ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.