همایش نحوه ورود شرکت‌های صنعتی و خدماتی سود ده منطقه شمالغرب به فرابورس در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شکوری مدیرعامل موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه در بازدید حجت الاسلام میرتاج الدینی، نماینده ادواری مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، از این موسسه گفت: با هماهنگی ارگان‌های ذیربط همایش نحوه ورود شرکت‌های صنعتی و خدماتی سود ده منطقه شمالغرب به فرابورس در تبریز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این همایش اطلاع‌رسانی جامعی از نحوه پذیرش شرکت‌های تولیدی و خدماتی جهت حضور فعال در بازار‌های مالی ارائه می‌شود.

وی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه، اظهار کرد: این موسسه در جهت آموزش دانش پذیران در خصوص آشنایی با نحوه سرمایه گذاری در بورس، ۱۳ دوره تحلیل تکنیکال و ۷ دوره اصول سرمایه گذاری برگزار کرده است.

وی افزود: موسسه ارزش آفرینان مالی بازار سرمایه، اولین مرکز تخصصی بورس در آذربایجان شرقی و شمالغرب کشور است که با اخذ مجوز رسمی از سازمان بورس اوراق بهادار، از حدود شش ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

شکوری ادامه داد: آموزش تمامی دوره‌های تخصصی، نحوه سرمایه‌گذاری و تحلیل‌های تکنیکی و بنیادی در بورس در این موسسه زیر نظر سازمان بورس و فنی حرفه‌ای ارئه می‌شود و پس از برگزاری دوره‌های آموزشی مرکز برای افراد، گواهی شرکت در دوره‌ها ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

همایش نحوه ورود شرکت‌های صنعتی و خدماتی سود ده  در تبریز برگزار می‌شود

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.