اولین جلسه قانونی شورای مرکزی خانه احزاب صبح امروز با حضور اعضای خانه احزاب برگزار شد.

«عبدالحسین روح‌الامینی» رئیس جدید خانه احزاب شدبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین جلسه قانونی شورای مرکزی خانه احزاب با حضور اعضای خانه احزاب  صبح امروز (شنبه مورخ ۲۴ فروردین ۹۸) در محل خانه احزاب برگزار شد.

در این جلسه با رای شورای مرکزی و از میان نامزد‌های حزب اصولگرا عبدالحسین روح الامینی نجف‌آبادی، ریاست شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با ۹ رای از میان ۱۹ رای و  از بین ۷ رای حسن غفوری‌فرد و ۳ رای ممتنع به عنوان رئیس جدید خانه احزاب تعیین و انتخاب نائب رییس خانه احزاب به دوشنبه هفته بعد واگذار شد.

در اولین جلسه قانونی شورای مرکزی خانه احزاب ایران مقرر شد در سال اول ریاست این خانه به اصولگرایان واگذار شده، سپس به اعتدالیون و در نهایت در سال سوم و در سال ۱۴۰۰ به اصلاح طلبان واگذار شود.

این نشست که با حضور خبرنگاران و عکاسان همراه است، قرار است در پایان  آن، جلسه مطبوعاتی توسط هیات رئیسه و رئیس خانه احزاب جهت اعلام مواضع صنفی خانه احزاب برگزار شود.

محل این جلسه در خانه احزاب ایران در خیابان وحدت اسلامی بعد از پارک شهر سمت چپ زیر پل ابوسعید، جنب بانک ملت، کوچه داداش زاده واقع شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار