دبیر فدراسیون کاراته گفت:فدراسیون روسیه برای برگزاری اردوی مشترک با تیم کاراته ایران درخواست داده است.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:اردوی تیم ملی کاراته دوشنبه به پایان می‌رسد و این تیم بلافاصله روز سه شنبه به مسابقات مراکش اعزام خواهد شد تا نمایندگان کشورمان خود را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده کنند.

آشوری در ادامه درباره مکان برگزاری اردو‌های تیم ملی در تهران و ماجرای بی مهری مسئولان زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی به سجاد گنج زاده افزود: تلاش بر این است که اردو‌های تیم ملی در ورزشگاه انقلاب برگزار شود، اما زمانی که گنج زاده در مجموعه ورزشی آزادی مورد بی مهری قرار گرفت پیگیر تمرینات انفرادی خود بود.

آشوری در ادامه درباره حضور ورزشکار انگلیسی در اردوی تیم ملی گفت: جردن توماس از جمله ورزشکاران عنوان دار ورزش کاراته است که حضور او هم می‌تواند به نفع خود و هم به نفع کاراته کا‌های ایران باشد، زیرا او از رقیبان هامون درفشی فر در راه کسب سهمیه المپیک است و این می‌تواند به هامون درفشی فر کمک کند.

دبیر فدراسیون کاراته همچنین از درخواست فدراسیون کاراته روسیه برای برگزاری اردوی مشترک با ایران خبر داد و افزود علاوه بر فدراسیون روسیه، کاپیتان تیم ملی ایتالیا هم درخواستی مبنی بر اردوی مشترک با ورزشکاران ایران را داشته است.

محسن آشوری درباره اخبار منتشر شده اخیر درباره چک مفقود شده رضا محمدی ملی پوش تیم کیو کشین نیز گفت: محمدی رسیدی از فدراسیون ندارد، اما تلاش می‌کنیم تا به او کمک کنیم.

 

انتهای پیام/

 

پیگیر چک مفقود شده هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار