قائم مقام ستاد مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: برای رفع گرفتاری سیل زدگان در حال تلاش هستیم.

احمد باقری، قائم مقام ستاد بحران شرکت آب و فاضلاب اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دیروز در منطقه کوروش و خیابان دانیال با همکاری نیرو‌های آبفا اصفهان و تهران مشکل پس زدگی فاضلاب حل شد، اما با بارندگی امروز پمپ‌ها دچار مشکل شدند که در حال تعمیر هستیم.

وی افزود: در خیابان آذین نزدیک به شهرداری منطقه ۴، یک کانال وجود دارد که وظیفه اش جمع آوری آب سطحی و فاضلاب است این کانال لایروبی شده و قرار است یک لوله به قطر ۵۰۰ متر برای حل مشکل در آن منطقه جایگذاری شود.

باقری بیان داشت: در خیابان ۱۳ شرقی کیانپارس به دلیل بالا آمدن سطح آب کارون، یک لوله به طور غیرقابل پیش بینی ریزش کرده بود که با فرستادن پیمانکار در حال برطرف کردن مشکل هستیم همچنین در خیابان‌های ایدون و خرداد لوله گذاری جدید انجام شده است.

قائم مقام ستاد مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب اهواز اظهار کرد: سمت مسجد آذبایجانی‌ها برای فروکش کردن آب باید پمپ تهیه شود که در حال انجام است. در بسیاری از نقاط آب کاهش یافته، ولی بارندگی امروز مجددا برخی مناطق را دچار مشکل کرد ضمن آنکه همه پیمانکار‌ها و نیرو‌ها به همراه ماشین آلات و لوله و کابل برق به مناطق اعزام شده اند.

باقری در پایان گفت: ۱۲۰ مدرسه که برای اسکان خانوار‌های سیل زده در نظر گرفته شده بود از نظر سیستم فاضلاب و مشکلات احتمالی بررسی شد و جای نگرانی نیست و مشکل فاضلاب اردوگاه جوادالائمه نیز در حال برطرف شدن است.

انتهای پیام/ ن

مشکلات فاضلاب اهواز

برچسب ها: سیلاب ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.