امام جمعه مهاباد در خطبه‌های نماز جمعه گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در راه دفاع از انقلاب و آرمان های آن چنان از خود ایثار، فداکاری و رشادت نشان دادند که امام خمینی(ره) پس از گذشت دو سال از تشکیل این سازمان نظامی، فرمودند: "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود".

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  ماموستا عبدالسلام امامی در نماز جمعه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متعلق به همه اقشار، مذاهب و اقوام ایران و بلاد اسلامی است، سپاه پاسدران در طول ۴۰ سال در دفاع از انقلاب اسلامی، خوب درخشیده است.

سپاه در دفاع از انقلاب، خوب درخشیده است

خطیب نماز جمعه مهاباد همچنین با قرائت بیانیه‌ای در محکومیت اقدام خصمانه دولت تروریست پرور امریکا علیه سپاه پاسداران، افزود: پس از پیروزی انقلاب، دشمنان انقلاب اسلامی به خصوص آمریکایی‌ها در جهت شکست انقلاب برنامه‌ها و توطئه‌های مختلفی را اجرا کردند، که به لطف خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری همه آن‌ها نقش بر آب شد.

مامو ستا امامی ادامه داد: خوشحالی برخی از سران مرتجع منطقه از جمله ملک سلمان سعودی از اقدام خصمانه امریکا علیه سپاه پاسدران نشان دهنده اوج ذلت انهاست زیرا که ماهیت واقعی تروریسم با اعمال ظالمانه دولت مستکبر امریکا بر همگان آشکار است و مسلمین دولت امریکا را مصداق عینی تروریسم می دانند.

سپاه در دفاع از انقلاب، خوب درخشیده است

وی همچنین به اقدامات سپاه در جنگ علیه تروریست های داعشی دست پرورده آمریکا تأکید کرد و گفت: کسانی که هواپیمای مسافربری را هدف قرار می دهند، آنهایی که ملت های مظلوم را استثمار می کنند و برسرشان بمب شیمیایی و خوشه ای میریزند تروریست هستند.

خطیب نماز جمعه شهرستان مهاباد به حضور همیشگی مردم در حمایت از انقلاب و آرمان های انقلاب در مقابل توطئه های دشمنان هم اشاره کرد و افزود: ملت ما نشان داده اندکه در هر شرایطی با هم هستند همانطور که امروز در دفاع از سپاه پاسداران و آرمان‌های انقلاب اسلامی با حضور باشکوه خود همبستگی و همدلی خود را نشان دادند.

انتهای پیام/ه

خطبه‌های نماز جمعه امروز در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.