مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مشکلات بین عالیشاه و برانکو حل شده است و از این به بعد امید در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند.

عرب: مشکل برانکو و عالیشاه حل شد/ مشکل مالی داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره با شرایط تیم پرسپولیس گفت: تیم ما در دربی، پیکان و الاهلی عربستان به پیروزی‌های ارزشمندی دست پیدا کرد و به کورس قهرمانی بازگشتیم.

عرب در مورد حضور مجدد عالیشاه در تمرین تیم پرسپولیس گفت: مشکل برانکو و عالیشاه حل شده است و این موضوع اصلا به باشگاه کشیده نشد و امید در حال حاضر در تمرینات شرکت می‌کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین مورد حضور برانکو در تیم ملی ایران گفت: این موضوع منتفی است، چون رسما چیزی در این مورد به ما ابلاغ نشده است و رسمیت ندارد.

او در مورد بحران مالی باشگاه پرسپولیس بیان کرد: از لحاظ فنی تیم ما شرایط خوبی دارد، اما از لحاظ مالی شرایط چندان خوبی نداریم. همیشه سعی می‌کنیم در مصاحبه‌ها جنبه مثبت قضیه را ببینیم. درآمد‌ها یکسان، اما هزینه‌ها بالا است. از نظر ریالی و ارزی در نوسان هستیم. برای مثال در بازی مقابل الاهلی عربستان در امارات هزینه‌های ما ۱۰ برابر شد. ما سعی می‌کنیم با آورده‌ها این میزان هزینه‌ها را تامین کنیم و در بخش‌هایی نیز دست به صرفه جویی زدیم. دیدید که از امکانات مانند هتل ۵ ستاره و پرواز خوب کم نگذاشتیم، اما همه این‌ها ظاهر قضیه است و در متن موضوع که بحث مدیریتی است کمی فشار برای برگزاری این مسابقه روی ما بود. مشکلات هست و ما هم استثنا نیستیم.

عرب درباره بازی با سایپا گفت: بازیکنان از حساسیت ادامه رقابت‌های لیگ آگاه هستند و می‌دانند کوچک‌ترین اشتباه به بزرگترین اشتباه تبدیل می‌شود، بنابراین همگی تلاش می‌کنند بدون اشتباه رو به جلو و در مسیر پیشرفت حرکت کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار