مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ به فیفا نامه زدیم و از فدراسیون در این راستا تقاضای همکاری داریم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب مدیر عامل باشگاه پرسپولیس پس از بازی با پیکان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: بازی بسیار مهمی بعد از دربی برای ما از لحاظ نتیجه بود. خدارو شکر پیروز شدیم تا از حریفان پیشی بگیریم و از این بابت خوشحالیم.

عرب در مورد تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ و درباره شائبه حضور این سرمربی واکنش نشان داد و افزود: دیشب با برانکو جلسه داشتیم. حضور برانکو در تیم نه مطرح شده و نه تایید می‌کنیم.

وی درباره مطالبات برانکو گفت: صحبت‌هایی در اینباره شده است، ما مطالباتی از فیفا داریم که باید دریافت شود و مراحل قانونی تبدیل آن طی شود. نامه‌ای زدیم تا حدود ۶۰۰ الی ۷۰۰ هزارتا به حساب برانکو پول واریز شود. از فدراسیون خواهش می‌کنیم پیگیری لازم را انجام دهد. چون ارتباط با فیفا برای باشگاه‌ها کمی سخت است. بخش کوچکی از این پول را به بازیکنان بدهکار فصل‌های پیشین نیز تعلق می‌گیرد. مطمئنا اگر این همکاری اگر از طرف فیفا صورت بگیرد دیگر نیازی به تبدیل دلار به ریال نیست و مطالبات نیز وصول می‌شود.

عرب در ادامه درباره مطالبات سایر پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس افزود: بخشی از مطالبات پرداخت شده و برخی در حالت قسط بندی داده خواهد شد. مطالبات همگی کامل پرداخت نشده و برخی هنوز باقی مانده است. از این بابت مشکلی نداریم.

مدیرعامل سرخپوشان در انتها در مورد بحث قدیمی مالکیت و خصوصی سازی باشگاه استقلال و پرسپولیس و ساختمان باشگاه گفت: باید اسناد بررسی شود و طی این‌ها باید توجه کرد در آن زمان به دلیل آنکه طلبکاران ساختمان را مصادره نکنند به اسم فدراسیون زده شده است. اما ساختمان برای باشگاه است، مالکیت احراز گردد در بخش خصوصی سازی مشکلی پیدا نخواهد کرد. اما مالکیت ساختمان برای ما است. روند خصوصی سازی از قبل عید تا الان زیاد اطلاعی ندارم چراکه در جلسات سازمان خصوصی سازی شرکت نداشتیم.


بیشتر بخوانید: برانکو با بمب های روحیه در شهر قدس/مردان شهر باران در تیررس منصوریان


انتهای پیام/

 

برانکو به تیم ملی نمی‌رود

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار