جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان کردستان به منظور بررسی طرحها، برنامه‌ها و راهکار‌های دولت تدبیر و امید برای پیشرفت و توسعه بیش از پیش استان برگزار شد.

ضرورت توجه به ظرفیت‌های استان کردستان به ویژه کشاورزی و دامپروریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، و به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان کردستان در راستای سفر ریاست محترم جمهور به استان با هدف توسعه سرمایه گذاری با ریاست دکتر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور و با حضور استاندارکردستان و مدیرعامل صندوق توسعه ملی و مدیرعامل بانک کشاورزی کشور و مدیران عامل سایر بانک‌های کشور و معاون بنیاد مستضعفان و رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کردستان  برگزار شد.

 جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان کردستان به منظور بررسی طرحها، برنامه‌ها و راهکار‌های دولت تدبیر و امید برای پیشرفت و توسعه بیش از پیش استان برگزار و بر ضروت بهره گیری از ظرفیت‌های بالای این استان در جهت رشد و پیشرفت اقتصادی کشور تاکید شد.

دکتر واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور گفت : با اشاره به مزیت‌های بالای کشاورزی، دامپروری، گردشگری و معادن کردستان، بر حمایت بانک‌ها و سرمایه گذاران بخش خصوصی به منظور سرمایه گذاری و توسعه استان تاکید داشتند.

در این جلسه که حداقل با حضور ١٠٠نفر از مسئولین عالی رتبه کشوری و استانی برگزار شد مدیرعامل صندوق توسعه ملی و مدیرعامل بانک کشاورزی کشور و مدیران عامل سایر بانک‌های کشور و معاون بنیاد مستضعفان به اهمیت کشاورزی و دامپروری استان اشاره کردند و بر حمایت و سرمایه گذاری بیشتر در بخش کشاورزی استان کردستان تاکید کردند.

جلسه سرمایه گذاری و توسعه استان کردستان چهارشنبه  ۲۱ فروردین ماه در سالن جلسات نهاد ریاست جمهوری در تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.