محمد رحیمی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی سروآباد معرفی شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، معاون مدیریت منابع و قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان   ، در مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سروآباد گفت: طرح ایکاردا با هدف افزایش تولید محصولات کشاورزی در استان کردستان در حال اجرا است.

محمد پیشداد افزود: بعد از پایان طرح ایکاردا که هم اکنون ۲ سال از اجرای این طرح ۵ ساله می‌گذرد، ۲۵ درصد تولیدات کشاورزی و باغی در واحد سطح افزایش پیدا خواهد کرد.

معاون مدیریت منابع و قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: سال گذشته ۶ هزار هکتار از اراضی دیم استان کردستان تحت پوشش طرح ایکاردا قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای هزار ۱۱۴ طرح بخش کشاورزی به متقاضیان در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی پرداخت شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سروآباد نیز گفت: پتانسیل‌های خوبی در بخش کشاورزی و باغداری در شهرستان سروآباد وجود دارد و توجه بیشتر به این بخش موجب اشتغال پایدار و رونق تولید در این شهرستان خواهد شد.

کامیار میرزایی افزود: از مجموع ۴۹ هزار هکتار باغات استان کردستان بیش از ۵ هزار هکتار آن در شهرستان سروآباد قرار دارد که بعد از سنندج و مریوان رتبه سوم استان را در این بخش به خود اختصاص داده است.

در پایان از زحمات مجید قاسمی نژاد مدیر سابق جهاد کشاورزی سروآباد تقدیر و محمد رحیمی به عنوان مدیر جدید جهاد کشاورزی سروآباد معرفی شد.

انتهای پیام/ع

۲۵ درصد تولیدات کشاورزی و باغی در واحد سطح افزایش پیدا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.