با حضو وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک داراب، به چرخه ارائه خدمات سلامت پیوست.

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت فاطمه الزهرا(س) داراببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر خود به استان فارس، صبح امروز در نشست مشترکی با مسوولان شهرستان داراب و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با هدف بررسی راهکارهای توسعه خدمات سلامت در شهرستان های داراب و زرین دشت حضور یافت.

دومین برنامه امروز سفر ورزیر بهداشت، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت فاطمه الزهرا(س) بود.

کار ساخت مرکز خدمات جامع سلامت شماره یک داراب با نام فاطمه الزهرا(س) با زیربنای ۷۷۳ مترمربع و در زمینی به مساحت سه هزار و پانصد مترمربع، از سال ۱۳۹۵ از محل اعتبارات دانشگاه آغاز شد.

برای این مرکز، خدمات بهداشتی سطح یک، شامل مراقبت های بهداشتی و خدمات درمانی پزشک خانواده شهری با حضور پزشک، مراقب بهداشتی، ماما، کارشناس تغذیه و کارشناس بهداشت روان پیش بینی شده است.

وزیر بهداشت در این آئین با مسوولان و کارشناسان این مرکز پیرامون روند ارائه خدمت و بررسی مسایلی نظیر بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، سامانه جامع بازرسی، پیگیری واکسیناسیون نوزادان و کودکان، پیگیری سلامت مادران باردار و موارد مبتلا به دیابت بارداری، مراقبت های سلامت روان و مشاوره های تغذیه سخن گفت.
انتهای پیام/م

سفر وزیر بهداشت به استان فارس

برچسب ها: وزیر بهداشت ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.