وزیر بهداشت با اشاره به فراگیر شدن ۴۰۰خانه بهداشت سیار عشایری در کشور گفت: در تلاش هستیم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به عشایر را سیار کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید نمکی وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح بخش ان‌ای سیو وای سی یو بیمارستان نبی اکرم شهرستان خنج با اشاره به فراگیر شدن ۴۰۰خانه بهداشت سیار عشایری در کشور اظهار کرد: در تلاش هستیم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به عشایر را سیار کنیم.

وی تصریح کرد: تکمیل و اجرای برنامه طرح تحول سلامت یک اولویت در دولت تدبیر و امید است که به همین منظور تلاش داریم به دنبال اجرای طرح خانه سیار بهداشت عشایری شیراز این طرح را در کشور فراگیر کنیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای نخستین مرتبه طرح خانه بهداشت سیار عشایر در شیراز اجرا شد، اضافه کرد: بر اساس این طرح بهورزان می‌توانند به جامعه عشایری خدمات پیشگیری وبهداشتی را ارتقا دهند.

وزیر بهداشت ادامه داد: تکمیل و رفع نواقص‌های طرح تحول نظام سلامت، یک مهم در دولت تدبیر و امید است و در تلاش هستیم به منظور ارتقا خدمات، طرح تحول نظام سلامت را ادامه دهیم.

انتهای پیام/چ

صحبت های وزیر بهداشت در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.