مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: مرکز ۱۳۷ در نوروز ۹۸ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی بیش از ۱۵ هزار تماس شهروندان و مسافران بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا دهقانی مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: حدود ۴۶ درصد از تماس‌ها با مرکز ۱۳۷ مربوط به راهنمایی مسافرین و شهروندان و ۳۴ درصد از کل تماس‌ها مربوط به آبگرفتگی و درخواست پاکسازی معابر و منازل بوده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز ضمن اشاره به اینکه در ۴ روز نخست امسال بالغ بر ۵۶ درصد تماس‌ها با مرکز ۱۳۷ از سوی مسافران و برای کسب اطلاع از مراکز گردشگری و تفریحی، خدمات عمومی شهر، مراکز اسکان، بود، افزود: از پنجم فروردین ماه با شروع بارندگی‌ها بیشتر تماس‌ها به موضوع آبگرفتگی، پاکسازی و نظافت معابر اختصاص یافت.

دهقانی از مرکز ۱۳۷ به عنوان مهمترین درگاه ارتباطی شهروند با شهرداری یاد کرد و گفت: افزایش تعداد کارکنان مرکز، افزایش خطوط تلفن و داده کاوی از اطلاعات ثبت شده در این سامانه از جمله برنامه‌های سال جاری برای ارتقای مرکز ۱۳۷ و پاسخگویی هر چه شایسته‌تر به شهروندان است.

براساس این گزارش، شهروندان می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری شیراز تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران، ترافیک شهری و ... مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.
انتهای پیام/م

مرکز ۱۳۷ شهرداری شیراز در نوروز پاسخگوی ۱۵ هزار تماس بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار