رئیس پلیس راه مازندران از یکطرفه شدن جاده چالوس از ساعت ۱۷ امروز خبر داد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری با بیان اینکه آمد وشد خودروها هم اکنون در جاده های استان عادی و روان است، گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج به مرزن آباد ممنوع است.
 
وی افزود: با اعلام مأموران پلیس راه در محل، رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز از جاده هراز ممنوع شد.
 
سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوعیت رفت و آمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از جاده کرج – چالوس، افزود: آمدوشد تمامی تریلر‌ها در محور هراز همچنان ممنوع است.
 
وی گفت: رفت و آمد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی در جاده‌های کرج – چالوس و هراز تا ساعت ۲۴ امشب ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
 
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
 
انتهای پیام/آ
 
 

محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.