رئیس پلیس راه مازندران در واکنش به خبر انسداد محور هراز به علت بارش شدید باران و ریزش کوه ضمن تکذیب این خبر، گفت: محور هراز باز و تردد در آن جریان دارد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،در واکنش به خبر انسداد محور هراز به علت بارش شدید باران و ریزش کوه ضمن تکذیب این خبر، گفت: محور هراز باز و تردد در آن جریان دارد.
 
وی گفت: آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در در مسیر‌های چالوس، هراز و سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی افزود: براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های راهداری، هم اکنون از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان آفتابی و سطح جاده‌ها خشک گزارش شده است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمد وشد انواع کامیون و کامیونت در جاده‌های هراز و چالوس از ساعت ۸ صبح امروز ممنوع شده است، گفت: جاده چالوس عصر فردا یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگان که قصد تردد در جاده های استان را دارند خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.
 
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ
 


ترافیک روان در جاده‌های استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.