رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به اشباع شدن خاک، خطر ریزش و رانش در محور‌های مواصلاتی به ویژه هراز جدی است.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از باز بودن تمام محور‌های مواصلاتی و مناسب بودن شرایط جوی و جاده‌ای این استان خبر داد و گفت: با توجه به اشباع شدن خاک، خطر ریزش و رانش در جاده های استان به ویژه هراز جدی است.

وی با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است، افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کرج – چالوس کماکان ممنوع است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه امروز هیچ محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان اعمال نمی‌شود، گفت: هم اکنون از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان ابری و سطح جاده‌ها خشک است.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر فردا تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۴ فروردین در جاده‌های کرج– چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.
 
وی گفت: آمدوشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ فردا چهارشنبه ۲۱ فروردین و از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته از جاده هراز ممنوع خواهد بود.
 
وی افزود: در محور کندوان تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۳ فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.
 
رئیس پلیس راه مازندران افزود: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ
 


اعمال محدودیت ترافیکی پلیس راه مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.